Avreagera med toaborste

Min klasskompis blev dumpad av hennes pojkvänn i helgen.
Sånt händer ju, men detta var gjort på det förbjudna sättet. Han skickade ett sms... där han tom. lyckades klämma in "det är inte dig det är fel på , det är mig..."
Hon blev ganska upprörd. Helt förstårligt eftersom hon har försökt få tag på honom i två veckor för att prata. Och han svarar genom att skicka ett sms och sedan försvinna från jorden yta, lite feg kanske, eller osäker. Vad vet jag om honom... men iallafall så blev hon lite arg, kan man säga. Så skulle hon på morgen idag lämna tillbaka hans lägenhetsnycklar i hans lägenhet, han var ju såklart inte där... försvunnen var det ju!! Hon var så inne i sin upprördhet att hon ville hämnas, på något sätt. Så hon klampar in i hans lägenhet, in på toan, tar hans tandborste och doppar den i toalettstolen... ställer tillbaka den och klampar ut.
Underbart! En helt narturlig avreageringsmanöver...

Kommentarer
Postat av: M

morgen


norskan smyger sig på.
men due, det låter som en bra taktik
jag har använt samma, en gång eller två
;)

2006-09-26 @ 00:57:43
Postat av: Sofia

... sorry, jag är lite språkförvirrad! ;o)
Samma taktik alltså!? Så den är beprövad, ganska äcklig också...men rolig!

2006-09-26 @ 16:25:38
Postat av: Pål Jostein

Haha, dette har du sett på Seinfeld, Sofia! "Min klasskompis", du liksom ;)

Postat av: Sofia

Haha :o), du kom på mig Pål! Sablar!

2006-09-28 @ 18:24:01
Postat av: Anonym

du är seg!
ge oss blogg!

2006-10-05 @ 20:40:26
URL: http://punaniii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback