Hårvänner

Jag har två speciella vänner. Eller snarare är sammansättningen av oss tre speciell. Vi är alla sådana som gillar att fixa hår och bli fixad på håret på olika sätt, så om man vill ha dreads eller rastaflätor så är det bara att säga; Hanne och Trine, har ni möjlighet att fixa mitt hår innom en snar framtid. Väldigt smidigt!
Idag var det min tur att fixa. Jag fick ett meddelande från Trine: Har du tilfeldigvis fri i dag? Mitt hår har kommet!!!
Och tillfälligtvis så hade jag ju ledigt!
Så jag tillbringade dagen med att sätta i förlängningslöshår som Trine hade köpt på e-bay. I paketet från Hong-Kong ingick det färdigvaxade, äkta hårslingor och löshårsvax-smältningstång och lite andra hjälpting, men ingen bruksanvisning... så det blev lite tittande på internet, fundering och testning och sen gick det riktigt bra. Svart hår och några röda slingor blev det. Jättefint! 
image24
Ojdå! Trine såg visst lite speciell ut på bilden, det kan bero på att hon gör sin alterego-min Berit.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Kan inte du göra rastaflätor på mig?! Nu sitter du ju inte i FS lägre och har huuuur mycket tid som helst, inte sant? ;oD

2007-07-18 @ 00:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback