Egil, egil-Jul

Ja, nu har december månad börjat. Julpyntet är uppe, julgardinerna är på plats och med december och adventstider kommer julglädjen fram.
Julkalendrar öser över oss från alla håll, chokladjulkalender, svts TV-julkalender. Nissene på loven-repris-julkalender, Radiojulkalender m.fl....
...och m.fl menar jag egentligen VGTVs nya julkalender om ingen mindre än..... Julebruskongen! Han är tillbaka... i silverdunjacka, mustach och 700 liter julebrus per år. Nu har de alltså gjort en nät-TV-julkalender om honom också. Han är riktigt rolig.
Följ den 24 avsnitt-långa dokumentären på
http://www.vg.no/  under VGTV
eller kopiera in länken:
http://atvs.vg.no/player/?id=13029

Kommentarer
Postat av: Mamma Marianne

Nu förstår jag att du myser. Jag vet ingen som är så förtjust i julkalendrar som DU! Sicken tur att du har flera eftersom du bara får öppna en lucka per dag i resp kalender:)
Jag borde kanske ha köpt en också, men jag har i alla fall en adventstjärna, från Sverige.
Kram

2007-12-06 @ 12:45:48
Postat av: Sogblog

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback