Skolstart och blåsning

Idag har skolan börjat igen, direkt igång med examensarbete i Pedagogik. I höstas fick jag inte tid til så mycket mer än skola och jobb. Det var jätteintensivt i skolan med den ena uppgiften som avlöste den andra, gärna flera uppgifter igång samtidigt också. Och jobb skulle jag hinna med så mycket som möjligt för att spara ihop pengar till lägenheten. Men nu är lägenhetsköpandet avklarat iaf, så jag hoppas att jag får tid till andra saker i vår. Det finns ju fler ting jag vill lägga tid på.
Första skoldagen, och det blåster som storm ute. Det viner i ventilationen och folk på gatan går med nerböjda huvuden och kroppen i 45 graders vinkling för att inte tappa fotfästet. Då är det allt gott att sitta inne med en filt över benen.

Kommentarer
Postat av: Anne Marie

Lykke til med nytt skolehalvår :-) Selv gikk jeg i gang med nytt prosjekt på jobben i dag, og det er fint å være i gang igjen etter nesten et år hjemme.

Gleder meg også til å se den nye leiligheten - så såsnart vi blir vante med de nye rutinene og får litt tid til overs, kommer vi på besøk!

Postat av: Anonym

Tack!
Ja jag förstår att det är gott att komma tillbaka till jobb vännen!
Klart att ni ska komma över, vilken dag som helst, ni är så välkomna :o)

2007-01-09 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback