Änglasommar utan sol

På sommaren ska man ju hänga i parker, bada, sola, gå i flippflopps, äta glass, ha solglasögon och vara varm. Men det är minsan inte så lätt denna sommaren, jamen, gitt!
Istället regnar man bort och med åskan som dessutom kom idag vill man ju bara gömma sig innomhus. Idag  hann jag med fika, på svenska vis, med Peter och Jocke iaf. Innan regnet helt tog av och öste! Och en bowlingrunda på discobowlingen här i stan blev det efter regnskuren. Till råga på allt vann jag dessutom, jag vinner aldrig i bowling, det händer liksom inte, har bara otur och kass teknik. Men inte idag... jag står häpnadsfull!
Om bara solen kunde komma fram igen. Och så har vi en prinsessa som talar med änglar. Hur ska denna sommaren sluta!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback