Sommarunder

Mina sommaruppdateringar börjar med kongressen. Nu har jag alltså varit på kongress i Uppsala. Jag tillhör nu årets avgående förbundsstyrelse. Det har varit spännande och lärorikt och nu tackar jag för dessa två år. Om drygt ett halvår seglar jag in i IOGT-NTO´s nedre åldergräns. Kongressen var kort, intensiv och lite omtumlande. Så där som en kongress ska vara alltså. Maten var helt klart bättre än förra kongressen, Fs-showen var kanske inte bättre än förra, men det blev iaf en tillställning där alla bjöd på sig själva och med inte allt för mycket interna saker. Jag kan inte tacka killarna tillräkligt för att de hjälpte mig ro detta iland i sista sekunden. Tack, Espen, Erik, Anton, Marcus och Andreas. Ni är mina klippor!

Efter kongressen tillbringade jag några mysiga dagar i Stockholm. Strosa runt, shoppa och fika med Anton och Elina är något jag får göra alldeles för sällan. Ni är underbara, älskade vänner.

Sen kom jag hem till städning och fixing inför kalas på 25årsdagen. Den dag då man inte längre får åka som ungdom på framskaffningsmedel. Det blev en fin dag med engelsk, svensk och norsk grattissång, mysiga gäster och härlig stämning. Tack alla som förgyllde min dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och igår träffa jag din bror. minsann.

Postat av: Sofia

Jasså minsann! Det skulle jag med vilja göra ju!

2007-07-13 @ 00:26:55
Postat av: Ronja

Grattis i efterskott! Tyvärr missade jag den rätta dagen... Hoppas allt är bra med dig! Själv har jag varit sjuk sedan kongressen, men jag får väl träna lugnt... *hrrrrm*

2007-07-15 @ 20:46:32
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Ronja

Grattis i efterskott! Tyvärr missade jag den rätta dagen... Hoppas allt är bra med dig! Själv har jag varit sjuk sedan kongressen, men jag får väl träna lugnt... *hrrrrm*

2007-07-15 @ 20:47:16
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Abdullahlily

Really great site man!!

2009-09-14 @ 11:28:59
URL: http://abdullahlily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback