Dagar som denna

Vissa dagar går det inte alls som man vill, detta märker man speciellt när man, som jag, sitter med slutprojekttentamen för andra året på min utbildning. Jag sitter och gör bilder, textila bilder. Igår gick det inte, det bara inte fungerade. Jag fick inte till något jag försökte med och stressen började komma om att jag aldrig i hela världen kommer hinna klart.
Men så kommer dagar som denna.... vad säger man: Tack och lov för det. Idag har liksom hela gårdagens problemknut bara knutigt upp sig framför mig och jag får gjort massa. Det vill säga att jag är nästan klar med tre av mina bilder och har då bara en kvar. Eftersom jag har satt deadline till mig själv om att vara helt klar med alla bilderna till nästa torsdag har jag åter tron på att detta ska gå bra.

Kommentarer
Postat av: Mamma Marianne

Tank vad tur att livet är sånt. Vissa dagar blir inget som man tänkt medan andra bara flyter på. Det gäller och komma ihåg de bra dagarna när det är som struligast. Efter regn kommer alltid solsken, även om det i bland kan ta tid.
Väntar förresten på lite feed back från din shoppingresa hit till Vietnam!

Postat av: Dotter Sofia

Japp sant så sant! Feedback ja, den är skickad till din mail :) Puss på dig mamma

2007-05-25 @ 09:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback