Ett enkelt sätt att få reda på mer om sig själv

Jag har kommit över en lätt och rolig lek:
Om man tar och skriver sitt namn+ tycker om att, innom citattecken på sökfönstret i google.
Som: "Sofia tycker om att".
De första 10 länkarna gäller:

1 Sofia tycker om att gunga ute i lekparken. De går i Ekskolan och kommer till eftis med taxi. Sofia gillar allt ute i parken och också Viljam.
2 Sofia tycker om att gå på JENSEN gymnasium
3 Sofia tycker om att göra en snygg översättning och hitta de rätta nyanserna så att mottagaren enkelt hänger med.
4 Sofia tycker om att teckna och måla. Det krävs planering och ordning att bo på en liten yta. Men att t ex stryka är inga problem.
5 Sofia tycker om att hamna på Internet så därför fick hon en undanskymd plats i bakgrunden.
6 Sofia tycker om att titta i fotoalbumet.
7 Sofia tycker om att snurra. Oftast blir det högervarv.
8 Sofia tycker om att måla. och vill bli konstnär en dag. Hon vill att hennes konstverk ska ställas ut i stadens bibliotek.
9 Sofia tycker om att åka pulka.
10 Sofia tycker om att klättra upp i borgen och mysa bland alla kuddarna.

Den här kom inte med men den är kanske en av de bästa:
11Sofia tycker om risflingor och bröd med leverkorv

Kommentarer
Postat av: elina

jag fick bara tre träffar, men det kanske är för att elina inte är lika vanligt som sofia. Den roligaste var: "elina tycker om att visa sin tunga haha!" kram kram

2007-05-29 @ 21:41:48
Postat av: Sofia

Haha! Ja, det var inte så många träffar, men om man skriver "Elina tycker" får man upp mer

2007-05-30 @ 00:06:07
Postat av: Mamma Marianne

Jag fick 6 träffar. Så nu vet jag att jag tycker om att rida, att tävla (vallningstävlingar för hundar), att spela, människor (nära och kära), ser fram mot sommaren när grillen gör matlivet enkelt och trivsamt och så tycker jag om svamp. Så dumt var det inte - det där med djur och musik kan vi glömma men resten känns OK. Synd bara att jag är ensam som gillar att grilla i vår familj.

Postat av: Andre McGarry

tank att det var efter slumpvis sokning som jag hittade hit.... Det ar fint att se att det finns folk fran en tid man knappt tror existerade som tillhor verkligheten. Ha det dunderbart Sofia!

2007-06-01 @ 09:18:49
Postat av: Sofia

OJ!! André! Så roligt! Vilken överraskning! Hoppas du har det kalas!

2007-06-02 @ 00:26:06
Postat av: Lauritscarmen

Uno straise Qatro single sais, thanx

2010-01-06 @ 08:46:45
URL: http://lauritscarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback