En ond och en god

image41

Jag har fått en visdomstand utdragen. Så nu har det varit soppa, yoghurt och innanmätet på brödskivor som gällt i tre dagar, men nu börjar det bli väldigt mycket bättre.
När jag satt på sängen med bedövad kind, kompress i munnen och våra makedonska gäster som sov gott på våra soffor, då ringer telefonen... Vad gör man då? När man inte kan öppna munnen och därmed knappt kan prata. Jo då svarar man såklart ändå!
Och tur var väl det för det var ett telefonsamtal från affären där jag lämnat in min ipod för att den hade dåligt ljud. Då ringer dem mig för att säga att jag får en helt ny en! Åh vilken tur att jag då lämnade in den gamla två dagar innan 2års reklamationsrätten gick ut. Ibland får jag till både det ena och det andra!


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Ah! Härligt och grattis till visdomständerna! Hua! Tack för alla språkliga tips om konstiga frågor! =) KRamen!

Postat av: Sofia

Hihi! Det er bare hyggelig ;)
Kram

2008-02-15 @ 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback