Mitt sommarlov...

...är jätteskönt, mitt sommarlov....då kan jag bada hela långa dan...

Nu är min sluttentamen klar, inlämnad och borta väck från min vård. Nu kan jag inget mer göra åt den, inga fler skisser, inge mer sying, inge mer målning, inge mer skrivning. Nu ligger den klar för bedömmning på skolan långt borta från mig.
Och det är så härligt att ha sommarlov, äntligen!

Sommar, sommar, sommar
oboj, vilket vackert väder, solen skiner idag. Ohoj, inga tunga kläder behövs och det gillar jag. Så upp å hoppa det är sol idag......

Kommentarer
Postat av: Anne Marie

Gratulerer! Må si du har timet det godt værmessig. Skulle ønske det var meg... :o) Men jeg skal ikke klage, vi nyter sommeren godt selv om det må jobbes litt innimellom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback