Förkyldhjälten

Idag har jag lycktas genomföra några bra saker, trots att jag varit dunderförkyld.
Jag lyckades stoppa en ficktjuv från att stjäla av en dam på bussen. Det är jag riktigt nöjd med. Jag blir så arg på folk som tar saker som inte är deras. Riktigt dålig moral att stjäla från oskyldiga människor. Men nu vet jag hur en av dem ser ut, hans kompanjon också. Så ser jag dem igen så ska jag stoppa dem en en gång. Jag ger mig inte!

Så har jag fått hem de två Arne Jacobsen 7an-stolarna som jag och pj köpt på auktion på hans jobb. Vi hade ju egentligen högsta bud på fyra stolar, två mörkblålila och två oranga, men vi fick bara två av dem! En i varje färg dessutom! Men , men så är det, vi har nu iaf de två i gott förvar hemma. Fint blev det vid symaskinen.

Det var tugnt i huvudet på jobb idag. Det kändes som om huvudet är en stor ballong. Så trodde jag att jag slutade en timma för tidigt.

Kommentarer
Postat av: Jan Tore

Oj. Da kjenner jeg altså noen som har Arne Jacobsen-stoler. Det var da godt.
:)

2007-12-02 @ 13:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback