kling, kling

Det är tråkigt när jobbet ordnar julmiddag och man inte får reda på det fören man kommer dit som festen ska vara och alla jobbarkompisar ska dit, men man själv är uppsatt på jobb hela kvällen. Typiskt när man går som timmeanställd. Men jag snek mig in efter jobbet och fick minsann lite julmat jag också.
Ordföranden i huset där vi bor har hittat Pelles idkort från marknadshögskolan nere vid boderna. Hon ringde och sa det till honom och vi bestämde oss för att gå ner och se. Och där i en öppen bod låg lite av Pelles grejer ute på golvet, en serietidning från Italien, en knapp, en liten svart tyghund och andra småsaker, varför nu någon skule vilja ha det? Och varför har de lagt sakerna där inne? Många frågetecken... Men nu har vi snurrat en stor metallkedja runt dörren så jag hoppas att det ska hindra dem från framtida inbrott.
Den första snön har fallit, ej lagt sig, men den fanns iaf i luften!
I fredags fick jag den bästa kommentaren jag någonsin fått! Så när jag någon gång tvivlar på mig själv igen, ska jag låta den klinga i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Magic Games

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback