Den stora upptakspröven del I

Jag har varit på Arkitekthögskolan i Oslo idag. Inträdesprov stod på dagsordningen. Jag kände mig en aning osäker och nervös inför det kanske kommande matteprovet. Det kom i dag, helt på starten av dagen. Tre uppgifter som tåldes att klura lite på. Efter dagen på skolan var slut och jag inte visste hur det hade gått var jag tvungen att få lite facitsvar och ringde därför till mina föräldrar som glädjeligen tog sig an uppgifterna. Det var inte så tokigt. Trots att jag inte kom ihåg hur man räkar ut massan på en kula kan lite sunt förnuft och logik ta en ganska långt. Det var betryggande. Nu gäller det bara imponera imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Karin Brandin Samuelsson

Tittar in och ser mig omkring lite. Hoppas allt är bra med dig och resten av familjen

Kram/Karin

Postat av: Sofia

Hej Karin!

Vad trevligt! Glad sommar!

2008-07-08 @ 10:32:17
Postat av: Mortenlotte

Great site, keep up the good work!

2009-02-18 @ 13:51:40
URL: http://mortenlotte.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback