Jeg er god pá narko-looken

Hei folkens. Takk for kommentarer og tynn humor.
Vi har mött de förste norske her. Et par snart ferdige legestudenter. Hun ene sa ná at nâr hun sá meg i gár trodde hun kanskje at jeg tok narkotika... Hyggelig. Vel, ikke sà rart i grunn. Jeg har sjeldent lignet mindre pá en shamporeklame en ná. Haha, komisk. Reklamen ville vaert en tynn, slapp fyr som beveger seg tregt og "hengslete". Jeg hever hodet (med èn cm. kort hár og utslett i hodebunnen) opp fra biljardbordet setter blikket (som har litt treg fokus) i kameraet, viser shampoflasken, tar et sukk, og  sier "ford du fortjener det.

Knallbra realistisk-ironisk reklamefilm. Vi snakker Gullfisken.


Kommentarer
Postat av: Bjoerg

Da har du vel tatt din siste sprøyte nå! Ser humoren er på plass - det er godt. Beveg deg fortsatt langsomt. Ta godt vare på hverandre.



Klem til begge.

2009-02-09 @ 22:45:44
Postat av: Sven Olof

Det kändes lugnande att prata med Sofia i telefon ikväll! Betydligt lugnare än att läsa dina blogg-inlägg PJ! Men det verkar ju som du piggnar till igen och det är gott!

2009-02-09 @ 23:46:38
Postat av: Per Jörgen

Jo takk dere, bedringen fortsetter ja, og har tatt siste spröyte. De bommet pà den ogsà og màtte bytte arm halvveis siden det ble en kul. Tidforskjellen er 6 timer. Jeg har sovet hele natten og nettopp spist frukt til frokost, sà dette lover bra :-) Siste "karantene-dagen" nà.

2009-02-10 @ 17:13:13
Postat av: Anonym

Hej!



Tråkigt att läsa att du varit så sjuk, P-J. Skönt att du är på bättringsvägen! Hoppas resan bara blir bättre nu!



kram på er!

2009-02-10 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback