Talanglös

Idag är en sådan dag.. en dag när jag är helt talanglös. Idag klarar jag ingenting. Det vet jag eftersom denna dag snart är slut och jag har haft den värsta danslektionen ever. Mina ben sviker mig, mina armar också, idag kändes det som jag gått bakåt i utvecklingen. "Livet levs framåt men förstås baklänges" sa den danska filosofen Sören Kirkegaard. Men mitt liv levs bakåt, iaf mina ben. Det är inget roligt när man bara får ont i huvudet och ledsna ögon efter en danslektion. Detta kan bero på att jag missade förra veckans lektioner eftersom jag var i Sälen och åkte skidor. Så det vill säga att de andra som var på danslektionen idag har gjort den kombinationen 5 gånger; Jag har gjort den 2.... så nu ska jag öva och traggla som en gnu till tisdag. Det är skönt att denna dag snart är slut...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Sofia
Ta det inte så hårt. Du kommer igen, det har du alltid gjort. Jag tror att dina knepiga ben beror på att du förra veckan ansträngde andra muskler än de som du använder i dansen. Dessa muskler har inte slappnat av än och då gör de vad de kan för att hålla emot. Sedan kan det ju vara pga att de andra tränat fler gånger.

Postat av: Svenmarita

Thanks, keep up the good work.

2009-07-02 @ 13:31:22
URL: http://svenmarita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback