Första stopp på jorden runt

Nu har vi kommit ett steg närmare vår resa. Igår var vi och pratade med resebyrån och bokade in första destinationen Mexico 14 januari. Så det är det enda som är spikat och klart. Därifrån ska vi kanske till Guatemala, Honduras, El salvador, Panama, till Lima sedan välja mellan San diego, Buenos aires, San paulo eller Rio, över till Syd afrika, Mozambique och kanske Madagaskar, tillbaka till Syd afrika för att flyga till Indien, från Indien till Singapor, Malaysia eller Thailand, runt omkring i sydöst-asien, för att flyga till Hongkong och åka upp till Peking för att resa hem. Något sådant i stora drag. Det blir ju härligt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Så fantastisk! Jeg drømmer også om en sånn reise. Det høres rett og slett vidunderlig ut. Jeg fant forresten akkurat ut at du hadde denne bloggen, så da tok jeg meg friheten til å linke den fra min egen blogg. Gleder meg til å lese videre :)



klem

Postat av: Sofia

Vad roligt att du hittade hit Kristin :). Ja, jag glädjer mig jättemycket till att resa, och gruer mig lite också. Mest för allt som ska fixas innan, men efter allt är klart kommer det nog bli kanon :)

2008-10-01 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback