Oskapad

Jag är inte skapad för att inte göra något skapande kreativt. Jag har studerat 6år på konstnärliga utbildningar och jag känner mig endå inte mättad. Jag vill göra mer, lära mig mer. Jag som gjorde färdigt min bachelor i juni och redan i oktober får jag kreativ skolabstinens. Denna ständiga söknad efter att hitta det man brinner för och det man ska livnära sig på. Jag tror att detta halvåret på IOGT-kontoret kommer vara jättebra för mig, här har jag ett jobb där jag känner att man bidrar till något viktigt. Ett halvår med resa jorden runt kommer också vara otroligt bra. Få perspektiv på allt och inte traska runt i samma gamla fotspår. Sen, efter det, får jag se vad jag vill, om jag bestämmer mig för att ta master eller om jag söker mig till något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback