Spagetti-Per

Jajaja, naa har vi latet oss noen dager paa Ko Lanta. Litt komisk oy det her.  Vi ser ut over den nesten folketomme stranden og mot solnedgangen som forsvinner i havet og innbiller oss at vi er paa en ode oy. Saa kjenner jeg for litt mere vann og bestemmer meg for aa traske de 150 meterene opp til 7-eleven... Vi flyttet fra et backpacker-sted der en rotte (ratta) stjal sapestykke (tvalen) vaart.. og til en resort vegg i vegg. Det er lekkert her og bungalowen som rengjores hver dag koster 30 kroner pr pers!

Dagens helsegreie er at jeg dessverre slanker (bantar) meg. Greit, naa veit vi hva som er galt, men i grunn ikke hvordan vi skal handtere det her nede. Nesten alt vi finner paa menyene uten melk er "slankemat". Ris og gronnsaker, nudelretter og sann pluss at magen er liksom mindre en den pleier.
Mange fleiper jo med Per Bolla Jorgen til vanlig, men naa veier jeg for forste gang mindre enn paa over 10 ar.  Mange vil gjerne gaa ned 4 kilo, men ikke jeg! Og iallefall ikke flere sa jeg skal antakelig snakke med en "ernaeringsspesialist" eller noe. Jeg vil gjerne komme ovenpaa og kjenne meg sterkere.
I morgen reiser vi til Phuket og satser paa aa finne et sted uten altfor mange charterturister paa stranden. Kanksje begynner jeg aa lete etter skredder som kan lage bryllupsdressen ogsaa:-)

Kommentarer
Postat av: trine

ojojoj, der fikk jeg klump i halsen..

håper du tok mål av deg før du dro, går ut ifra at du skal opp på normalstørrelse igjen når du kommer hjem. :-)

fire kilo er mye, håper du føler at du fungerer som du skal ellers, at du har energi og ikke konstant vondt.



men bryllupsdress, ja. aiaiai!

Når er den store dagen?

2009-04-27 @ 16:02:36
Postat av: mamma Bjoerg

Uff Per Jørgen... liker ikke at du ikke føler deg helt sprek. Kan du ikke spise litt feit mat som "flesk" og egg. Ivar legger ikke på seg vet du.

Klart du bør kontakte en ekspert hvis du fortsetter med slankingen - det har vart lenge nå!

Reiser til Lillesand i helga. Tobias blir 4 år onsdag 29. Ha det - bollagram

2009-04-27 @ 16:36:24
Postat av: Mamma

2009-04-27 @ 19:10:24
Postat av: Anonym

Hej på er! Bröllopsdress jo jag tackar jag. Då får du lägga till lite vikt för det var väl inte förrän till våren 2010 som ni planerat för det:)När du kommer hem till Norge igen måste du lägga på dig för du är smal som du brukar vara!! Jag håller med Bjoerg du får äta fetmat, fläsk, lax, avokado, nötter, mycket olivolja på salladerna etc. Ät ofta! När ni kommer till Hanoi får ni gå på Al Fresco och äta Norsk Fjordlax gott gott i gott gott! Ha en fortsatt bra resa.

2009-04-27 @ 19:18:27
Postat av: Siw Hallbert

Hej På Er

Nu har jag fått igång min mail. Den har legat nere i 3 veckor på grund av min flytt. Nu är jag på plats i min nya lägenhet och jag trivs väldigt bra. Alla grannar är mycket vänliga, trevliga och hjälpsamma! Men .... jag har alldeles för många saker. Det är inte lätt att flytta från 6 rum och stor vind till 3 rum utan vind och källare. Jag slänger och ger bort så mycket jag kan. Vill Ni ha några fula gamla prydnadssaker så bara säg till. När Ni kommer till Götebor nästa gång så är Ni välkomna till Badhusgatan 4 i Mölnlycke. Jag ser på Era bilder och läser berättelerna och förstår att Ni har en bra och spännande resa. Det ska bli roligt att får ta del av alla era bilder och berättelser när Ni komme hem.

Många hälsningar från Siw och Linnéa som är på besök hos mig i några dagar.

2009-04-27 @ 22:25:30
Postat av: andrea hallbert

var ska ni åka sen. var är ni nån stans nu. från andrea

2009-05-20 @ 21:21:20
Postat av: Andrea Hallbert

Va fin bild de är.

2009-05-20 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback