Ute igjen ...og krysser fingrene

Takk for kommentarer fra familie og venner. Det er hyggelig. Spesielt ná.
Nà er vi pâ hostellet igjen. Har egentlig värt her lenge nà uten à tilbringe en natt i senga. Kun sykehusseng med vanntett klam madrass. I natt tror jeg det gàr fint. Formen er stigende. Spiser veldig forsiktig (loffbiter og mye drikke). Kjedelig at "anfallene"/kramper startet igjen. Ble redd. Ikke vanlig matforgiftning nei. Men med den mengden medisiner jeg har fàtt nà bare mà det gà bra.Armene har tatt i mot 15 liter (!) drypp bare av den ene typen.. Om en halvtime skal jeg til klinikken for ny spröyte med antibiotika. Fint at de har sluttet à gi meg den typen som gjorde meg svimmel og skjelöyd, hehe.  I norge hadde de ikke en gang fàtt lov til à servere mat i slike lokaler, men legene virker flinke. Nok klaging. 
Jeg som omtrendt aldri er syk har foretatt et. innskudd pâ livserfarings-kontoen. Akkurat nà frister skiföret i norge, men det gàr over ;-) og snart fortsetter ferden.
Varm hilsen fra Per Jörgen ...tynn, men ikke heelt knekt.

Kommentarer
Postat av: Trine

Godt å høre at du er bedre, får virkelig håpe det holder seg. Jeg krysser i hvert fall alt jeg kan, og ønsker dere god tur videre. :-)

2009-02-09 @ 08:06:14
Postat av: Bjøerg

Uendelig godt å høre.

Nå kan jeg glede meg igjen.

Idag er den mest perfekte dag ute, med strålende sol som lenge før frokost klart synte meg "hybelkaniner" og støvet inne.

Nok en grunn til å komme meg ut i det hvite landskapet

Ikke bli tynnere Per Jørgen.

Med kjærlig hilsen fra din mamma.

2009-02-09 @ 10:49:07
Postat av: Sven Olof

Hej!

Skönt att höra att du är fått påfyllning och är utsläppt igen! Var försiktig nu! Och tag det lugnt! Ni hinner ändå se väldigt mycket av världen!

Kram och Klem till er båda!

2009-02-09 @ 12:32:39
Postat av: Jan Tore S.

Henger meg på resten av innleggene her. Helt supert at dere er på bedringens vei! ;)

2009-02-09 @ 12:37:29
Postat av: Nils-I

Shit..hakke vært her inne før nå. Skal si det skjer ting på tur! Godt du er på bedringens vei og har Sofia til å passe på deg. Nå kan man vel si at du kan krysse av diare på bingoen.. :) God bedring!

2009-02-09 @ 12:42:41
Postat av: Kristin

Jammen godt du kommer deg! Jeg var litt bekymret en stund. klemme på dere begge

Postat av: Camilla

Bra at det går bedre med deg nå! Tynn var du fra før av, og hvis det minker mere nå så kommer vel ikke Sofia til å finne deg igjen blandt dynene i hotellsenga, som du endelig har fått ligge i! Jeg krysser alt jeg har for at ingenting mere gale ting skjer dere på resten av reisen.

Klemmer fra Justøya.

2009-02-09 @ 15:42:49
Postat av: Erik

Tynnere?? Da begynner det å bli skrale greier ;o) Like før du ikke er synlig i profil da...



Men veldig godt å høre at du er klar for nye eventyr igjen snart! Er det noen som trenger å holde på maten, så er det vel deg ;o)



Kos dere masse videre på tur!



Mvh Erik



PS. Hvis det blir sterk vind, så får Sofia feste en hyssing rundt foten din, i tilfelle du blåser avgårde som en drage ;o)

2009-02-09 @ 17:08:51
URL: http://www.eriksagen.no
Postat av: Sofia

Tusen tack alla! Än sà länge ser jag forskjell pà Pelle och ett lakan och jag ser honom, fràn alla vinklar, haha :). Men lite tunnare är han, lite som "Into the wild"-Supertramp, när han ätit giftiga planter. Dieten är vitt bröd, Powerade och banan. Lite ris och kyckling kan han ocksà äta snart.

Japp Nils-I! Vi har kryssat av diarè pà resebingon... :) hoppas att det hàller med bilderna jag tog av honom pà sjukhuset, vi ska skona dig fràn obehagligare bilder ;).

2009-02-09 @ 19:37:38
Postat av: Jan Tore

Godt. Bildene sålangt har hatt høy "barnehjem i Romania"-faktor... Bra du føler deg bedre!!

2009-02-09 @ 23:09:57
URL: http://jaevens.wordpress.com
Postat av: Jan Tore

Godt. Bildene sålangt har hatt høy "barnehjem i Romania"-faktor.... Bra du føler deg bedre!!

2009-02-09 @ 23:11:38
URL: http://jaevens.wordpress.com
Postat av: Per Jörgen

hehe, takk. Ja bàde jeg og sykehuset matchet hverandre pà bildene. Satser pà à legge ut et legge ut bàde "för og etter bilde" om noen uker. Eller forresten kanskje jeg benytte anledningen til à söke etter noen som vil ha fadderbarn. Ingen dyre mellomledd.

2009-02-10 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback