Here we come... home.

Ok folkens, da er bookingen fikset. Vi reiser i morgen formiddag og lander i stolte Norge 22.15. Hipp hipp hurra!


Vi blir en kort lordagskveld hos Jan Tore og paa sondag setter vi oss paa bussen til Sverige. Neste stopp paa reisen blir da sommerhuset til familien Hallbert utenfor Goteborg.
Forresten er OL (OS)-byen her alvorlig imponerende. Lekkert anlegg. Jammen dyktige disse smaa kineserne.

I kveld skulle vi ha siste middag langt hjemmefra, men typisk nok ble det denne kvelden vi ikke klarte aa finne en resturant som baade forstaar noen ord engelsk og har noe vegetariskt. Saa i stedet for en ekstra fin middag ble det bare ris for 154.(e) gang.

Til sist en liten onskeliste:
Jan Tore, du er en helt om du fikser  brod (uten melk) og avokado. Vi savner det (og deg:-)
Hallberts: Sofia onsker grillet lax og potatis. Jeg onsker alt som er fett.

Kommentarer
Postat av: Anonym

thihi.. dere er søte!

men det blir stas å få dere (nesten) hjem igjen, og jeg vet om et fantastisk sted ute på nesodden som også kan fungere bra som logi i en periode.. :-P



vælkummin!

2009-05-29 @ 22:29:40
Postat av: Camilla

Kos dere på tur til Sverige!

Hils familien Hallbert fra meg og be dem om å fore deg med allt som har saus og fett, PJ. Ellers er det kos at dere vil besøke oss sørpå, men jeg er på jobb i Juli igjen. 1-15 juli er jobbperioden min, så vi får ta det etterhvert. Fint å få en "advarsel" ja. Sist pappa kom fikk jeg fem timers varsel...... Vi snakkes. Jeg er hjemme fra sjøen seint den 3. juni.



Klem.

2009-05-30 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback